Jak jsem chtěla ušetřit

24. dubna 2018 v 13:24 |  PŘÍBĚHY ZE ŽIVOTA
Jako asi většina z vás, kteří máte počítač, tak mám i já tiskárnu. Vždy, když dostanu nějakou zprávu od lékaře (a že jich v poslední době bylo), tak si ji okopíruji pro sebe než ji předám své praktické lékařce. Tisknu taky dost často něco, co jsem dřív psávala ručně, takže si kupuji náplň to tiskárny.

Jako všechno, tak se dost citelně zdražuje i tady a tak mi syn nabídl, proč si tuto náplń neobjednávám přes internet, že je to levnější. Tak jsem mu naposledy řekla, že budu potřebovat obě náplně a jestli bude objednávát pro sebe, aby objednal i pro mne. Tak mi brzy přinesl obě náplně opravdu o dost levněji.

Včera jsem zjistila, že už mi tiskárna netiskne, tak jsem si tam dala tu jednu novou náplň. Ale co to? Netiskne a ne a ne a ne. Kolikrát jsem to zkoušela, tak jsem si už říkala, jestli jsem ji tam dala správně? Oslovila jsem syna, aby se přišel podívat, až pojede okolo. Zastavil se brzy, zrovna byl v Litvínově a taky to zkoušel jako já a NIC. Zkrátka - potřebuji vytisknout žádost o stomické pomůcky, ale nemám jak. Syn byl ochotný a rychlý, ihned mi dojel pro novou náplň do obchodu a ihned přivezl, vyměnil a vyzkoušel.

Hurá, tiske, chyba není ve mně ani v tiskárně, ale u výrobce. Syn mi sice tady koupil novou náplň, ale tu větší, protože jinou neměli, ale která je taky podstatně dražší. Je pravda, že déle vydrží, ale stejně se mi to prodražilo, i když syn řekl, že to bude reklamovat, ale já tomu moc nevěřím. Tak jsem se zase jednou zklamala a určitě objednávání přes internet jen tak brzy nezavedu.

Na Vánoce objednal přes internet své ženě mobilní telefon, který měl vadu a poslal ho zpátky. Pravda je, že ho bez řečí vyměnili, ale byla tady dost velká časová prodleva, i když se potom omluvili přidáním nějakého menšího dárku, ale je s tím zbytečné posílání, balení, placení poštovného a tak. Vím, že i v obchodě není vždy všechno akorát, ale je to rychlejší a je to blíž.

Tak, teď jdu konečně napsat tu žádost o stomické pomůcky, kterou mi manžel zítra odnese k naší praktické doktorce, aby napsala požadavek, on jde totiž na tetanovku, tak to spláchneme z jedné vody načisto. Já jedu zítra za maminkou, je tam sestra, tak se už těším.

Všechny Vás zdraví Vaše Ježurka.

PS: Ještě, že ty děti máme a blízko, že?
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 24. dubna 2018 v 14:30

Já přes internet občas objednávám a, musím zaklepat, většinou vše je O.K.

2 Zdenka Zdenka | Web | 24. dubna 2018 v 14:33

Taky objednávám, přes internet hodně často a vše je v pohodě ;-) Někdy se ale nezadaří, že :-)

3 Jitka Jitka | Web | 24. dubna 2018 v 15:45

Často objednávám přes internet a mám ty nejlepší zkušenosti. Ale s tou náplní do tiskárny jsem se taky doběhla. Objednala jsem si náplně v internetovém obchodě kde byly nejlevnější.Už si nepamatuji jak se obchod jmenoval, ale působil solidně. Nákup proběhl jak měl, náplně jsem instalovala a tiskla. Po několikerém tisknutí tiskárna klekla.Dala jsem ji do opravy a pán nám sdělil, že to nejde opravit, jelikož se náplň vylila na hlavu a s tím se nedá nic udělat. Tehdy jsem měla dost drahou tiskárnu. Od té doby nakupuji jen v obchodech se značkovými náplněmi. I když ty se tehdy jevily jako značkové, ale asi to tak nebylo. Odborník mně taky poradil, nekupovat drahé tiskárny, vydrží to stejně jako ty levnější a pro moji potřebu to stačí. Když se pak něco stane, člověka to tak nemrzí. :-)  :-)Přejí krásné dny do Mostu. :-)

4 klavesnicetuka klavesnicetuka | E-mail | Web | 24. dubna 2018 v 16:21

a já bych ten internet tak nezavrhovala...ono by se to mohlo stát i kdyby se ta náplň koupila v obchodě klasickém...
podle mě to v pohodě vymění..teda přes net objednávám hodně a platím předem a musím zaťukat že v 99% mám dobré zkušenosti i s reklamacemi:)
spíš mám problém s tím kdo balík doručuje jako s přepravními společnostmi a to v jedné dělám:-D

5 Hanka Hanka | 24. dubna 2018 v 16:25

Jedno staré přísloví říká: "Nejsme tak bohatí, abychom kupovali levné věci" - a přesvědčujeme se o tom dodnes. ;-)

6 Jan Turon Jan Turon | E-mail | Web | 24. dubna 2018 v 16:26

Ja byl reklamovat televizi...vymena nebo vraceni peněz se pry neprovozuje a na opravu maji 30  dni

7 Kitty Kitty | E-mail | Web | 24. dubna 2018 v 16:39

Občas po internetu objednáme ledacos a vždycky jsme byli spokojení. Dobírkou, dopředu neplatíme nikdy. I drahé věci a fajn, zatím jsme pořídili dobře. Horší je někdy ta doprava, ale kdo zklame, tomu nedáme vydělat.
Kdysi jsem taky kupovala "znovu plněné" kartuše, vyhovovalo mi to. Teď to neřeším. Mám dobrou multikulti tiskárnu, všechno kolem elektroniky kupuju u jednoho prodejce, musí si mě hýčkat dobrými radami a dobrý! Snad už koupíš vždycky dobře ;-)

8 signoraa signoraa | Web | 24. dubna 2018 v 16:39

Já si přes internet objednávám spoustu věcí, naposledy knížky. Od objednání do převzetí knih v nedaleké prodejně uplynulo 1 a půl dne. Běžně si také rezervuji lístky do divadla. Dříve jsem si chodila vystát frontu před pokladnu a trávila tam spousty času. Ted' si jen párkrát kliknu a mám pět dnů na to, abych si lístky vyzvedla a zaplatila.
Dcera i snacha si dokonce přes internet objednávají nákupy potravin, obě jsou časově vytížené a obě si libují.
Co se reklamací týče, jsem také spokojená. Před pár roky mi Ema shodila několik dnů před odjezdem na dovolenou foťák. Objednala jsem si nový přes internet, rozbitý odvezla do opravy. Dovolenou jsem fotila novým malým, který moje dcera nazvala "krabička od mýdla". Na konci dovolené začal zlobit a přehřívala se v něm baterie. Jela jsem ho reklamovat a cestou zpět si vyzvedla opravený velký foťák. Pak přišla omluva, že nejde opravit, stejný už nemají a že mi vrátí peníze. Dcera tehdy pronesla: "Teda mami, ty víš, jak si půjčit foťák na dovolenou. :-D
S tím tonerem jsi měla smůlu, ale měli by tu reklamaci uznat. :-)

9 hrachajdice hrachajdice | Web | 24. dubna 2018 v 16:57

Přes internet moc neobjednávám. Jsem radši když si tu věc můžu " osahat " a případně hned odnést domů .

10 duchodkaevka duchodkaevka | 24. dubna 2018 v 19:22

Přes internet objednávám celkem dost a jsem spokojená. Dokonce i oblečení a boty u jedné německé firmy a fakt v pohodě. Včera jsem si zrovna vyzvedávala psí obojek proti klíšťatům, jehož cena na internetu byla nesrovnatelná s kamenným obchodem a doprava v ceně :-) Větší problémy jsem měla se zimními botami, zakoupenými v kamenném obchodě. Vadný výrobek se najde všude ;-)

11 MarijaKes MarijaKes | Web | 24. dubna 2018 v 19:48

Velmo často objednávám přes internet a byla jsem vždy spokojená. Kouknu se i na recenze. Ale to kouknutí na recenze až od jisté doby, kdy jsem naletěla jednomu prodejci, který má na Heureka dobré hodnocení. Provozuje vlastně bazar a spoustu dalšího a prodává použité zboží a obrázky a popisy používá od jiných stránek se stejným zbožím. Všechno jsem vrátila a mylý pán přestal komunikovat. když omylem zvedl telefon, tak jen sliboval. Zjistila jsem, že je na něho spousta stížností mimo Heureku a ta váznoucí komunikace je prý u něho normální. Nevzdávala jsem to. Prostudovala jsem si, čím se zabývá ČOI (česká obchodní inspekce) a zjistila, že milý ůán porušuje hned několik bodů. Napsala jsem mu tedy e-mail, že už ho nebudu otravovat, že jsem našla mopžnost, jak  on-line poslat žádost o nápravu na ČOI. Posílala jsem to v noci, kdy mám na studium všelikého dost klidu a milý pán okamžitě zareagoval ještě v noci. peníze pošle do 3. dnů. A tak se i stalo. Měla jsem štěstí. Po 3 měsících jsem se dočkala dokonce plné výše včetně poštovného. Ale jiní to štěstí neměli. Zatím jsem tedy nebyla vůbec škodná. Ale je pravda, že po internetu nehledám jen to nejlevnější. Barvy do tiskárny a nebo baterie do foťáku chci zásadně originální do daného přístroje. Žádné náhražky, protože to se pak opravdu nevyplatí.  Já už snad ani nechodím do obchodů. Na internetu je přehled všeho, co existuje a tak mi vozí nábytek, věci na zahradu, postřikovače, hnojiva, kytky......, elektrické spotřebiče...... :-)

12 Intuice Intuice | E-mail | Web | 24. dubna 2018 v 20:27

Taky hodně objednávám přes internet - a jsem spokojená.

13 Lexikon zvířat Lexikon zvířat | Web | 24. dubna 2018 v 21:33

Snaha ušetřit je normální lidská vlastnost!:-D S tiskárnami jsou jen problémy. Výrobci to často dělají tak, že tiskárna hlásí nedostatek barvy i když jsou tonery ještě způlky plné. A nebo to taky funguje tak, že když vám dojde například červená, nemůžete tisknout ani černobíle, přestože černá ještě k dispozici je... :-?

14 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 24. dubna 2018 v 22:06

Objednávám přes internet také, ale jen oblečení, krmení pro kočičky a drobné spotř. zboží ale jen na dobírku. :-)

15 Ježurka Ježurka | Web | 25. dubna 2018 v 7:21

[1]:[2]:[12]:[14]: To je dobře, tak by to mělo být.
[3]: Náplně do tiskárny si už dlouho na této adrese kupuje můj syn, který tiskne projekty, které dělá a zatím se mu to taky nestalo. No, měla jsem smůlu.
[4]: Tak uvidím, nějak to nehrotím. A s tím doručování s tebou souhlasím.
[5]: Zatím to na této adrese fungovalo, mně to bohužel nevyšlo.
[6]: No, to je taky dobrý.
[7]: Znovu plněné kartuše jsem nekupovala nikdy, nevěřím jim.
[8]: Alenko, s tím foťákem jsi měla fakt štěstí. Jinak vím, že většinou internetové nákupy fungují. Moje vnoučata objednávají přes internet i z daleké ciziny a vše je OK.
[10]: Je pravda, že se to může stát všude, ale měla jsem smůlu zrovna, když se to nejmíň hodilo.
[11]: Maruško, ty jsi ale šikulka, dobře jsi to vyřešila a byla jsi úspěšná, to se mi líbí.
[13]: No, šizuňci se najdou všude, bohužel.

16 Hanka Hanka | 25. dubna 2018 v 13:39

[6]:Tohle je ale normální postup. Některé obchody nabízejí vrácení zboží nebo peněz do určité krátké doby, ale pokud je zboží bez vady. Když jde o reklamaci z důvodu nějaké závady, oni mají na vyřízení 30 dní. ;-)

17 Liliana Liliana | E-mail | Web | 25. dubna 2018 v 19:48

Na internetu objednávám pravidelně, každý měsíc... krmivo pro kočky :-D  :-D Nakupovat něco do tiskárny, tomu já moc nerozumím, tak bych se do toho radši nepouštěla.

18 Jirka Jirka | E-mail | Web | 26. dubna 2018 v 13:34

Všechno má své výhody a nevýhody, i rizika. Přeji Ti aby ta reklamace proběhla k Tvé spokojenosti.

19 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 27. dubna 2018 v 8:36

Řeším přes net reklamaci vadné pohovky z Jena nábytku a začínám se podobat chovanci psychiatrické léčebny :-D

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama