NĚKDY MI TO HLAVA NEBERE

14. září 2010 v 11:51 | já
Museli jsme si včera ráno s manželem napřed nechat dobít mobil, protože jsem potřebovala zavolat
kvůli opravě kabelové televize. Jak známo, než se dostanete ke slovu, to uplyne času, dozvíme se informace, o které vůbec nestojíme, zato tato firma stojí o to, co nejvíce se na těchto hovorech "napakovat". Ale měla jsem celkem štěstí, že po všech těch úvodních projevech po přepojení na operátora to netrvalo dlouho. Ale potom, až si ověřili všechno možné včetně rodného čísla, prý pro kontrolu, pak to začalo. Vstupy a výstupy z televize jsem ověřila už před tím, tušila jsem, že se na to bude někdo ptát, ale pak jsme měli přehodit konce scart-kabelu z televize do set-top-boxu, nebo aspoň ten jeden konec odpojit a profouknout (?), nebudu předstírat, že jsme to zvládli. Máme co dělat jen tu televizi otočit, říkala jsem si, že přece z té evidence vidí, kolik je nám let, a kdybychom to sami uměli opravit, nebudeme je volat. Operátor to opravdu jen tak nevzdal, ale my také ne, tak uvidíme, co na to řekne zítra technik. Hodilo by se jim tam vložit okénko - "oprav si sám" dle instruktáže, ale pozor - nic levného! Za ten hovor jsme zaplatili 53 Kč, no volat tam často, tak ten kredit dobíjíme každý týden! Šetřit ale nemusí jen firmy, ale bohužel také my, obyčejní důchodci!
A divení nebylo konec. Na pravé poledne jsem byla po 2 měsících objednána na oční oddělení. Přišla jsem o něco dřív a do ordinace jsem se dostala už v 11,55 hod., paní doktorka mě pochválila, že je dobře, že UŽ jsem tam, protože musí ve 12 hod. odejít!!!!? Zkontrolovala mně jak vidím na blízko i na dálku tak rychle, že jsem se ani nestačila divit, řekla, že vidění horší není, ale jestli chci (?) ještě další vyšetření, kterému předchází rozkapání očí, musím přijít ještě jednou! Jeji syn měl promoci. Tak jsem musela vykonat ještě jednu cestu v podvečer na oční, tentokrát už ne zbytečnou.
Nevím, nevím, ale myslím, že si to dnes všichni trochu víc zjednodušují než tomu bylo dříve! A na čí úkor? Odpověď je jasná. Teď ještě čekám, s jakou přijde zítra ten technik na ten set-top-box.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 karaipuku karaipuku | E-mail | Web | 14. září 2010 v 12:07 | Reagovat

Jen aby technik po dlouhém zkoumání a vypsání faktury na astronomickou částku nevynesl verdikt JE TO ROZBITÉ,bohužel nemám s podobnými opravami dobrou zkušenost,je smutné,že stále nejlépe funguje pokud to jde UROB SI SÁM

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama